Hoe werkt Slimme Administratie?

Veel bedrijven werken nog met papieren facturen. Die doe je keurig in een ordner, samen met uitgeprinte pdf facturen. Deze stuur je naar de boekhouder, die alles zorgvuldig in je zakelijke administratie zet en overneemt voor je belastingaangifte. Dat kan sneller en slimmer! Want met Slimme Administratie komen al je inkoopfacturen direct in je eigen digitale online account.

Voordelen

  • Inkoopfacturen komen direct in een digitaal dossier
  • Geen gedoe met uitprinten
  • De Kamer van Koophandel nummers van alle zakelijke transacties worden direct op echtheid gecontroleerd, door een directe verbinding met de KvK
  • Spookfacturen en dubbele inkoopfacturen worden meteen digitaal gesignaleerd
  • Je hebt altijd een actueel overzicht over je zakelijke administratie

Snel en efficiënt

Met Slimme Administratie maak je een foto van de inkoopfactuur, die je direct mailt naar je eigen online account. Zo staan al je facturen direct in je administratie. Geen tijdsverlies, geen overtypen, maar altijd een accuraat en duidelijk overzicht. Dat is snel en efficiënt. Bovendien weet je altijd zeker dat er geen dubbele of spookfacturen in jouw administratie komen, omdat je online account gekoppeld is aan de Kamer van Koophandel. Zo worden direct alle KvK nummers gecontroleerd.

Is jouw bedrijf ook toe aan Slimme Administratie? Neem dan gerust contact op. In een kennismakingsgesprek vertellen we graag wat Slimme Administratie voor jouw bedrijf kan betekenen.

Met Slimme Administratie is je zakelijke administratie altijd up-to-date!